04 Supermarktoorlog Oagvers Dagvers «Dagvers jBS*fraa NIEUWS KLANT RECHT UIT HET HART PROMOTIENIEUWS RECHT UIT HET HART DIALOOG VRAGENVUUR MOMENTOPNAME Linda Arendsen, hoofdredacteur van vakblad Distrifood, over de agressiefste prijzenslag die ons land ooit heeft gekend. En: wat betekent het voor Heineken? LEZERSOORDEEL Make-over voor media Tegenoffensief! Met de vuist op tafel? COLOFON RUBRIEKEN Het kabinet maakt zich zorgen: Jongeren dreigen steeds meer te gaan drinken. Heineken en de vakbonden onder handelen over een nieuwe CAO Heineken nl magazine vraagt iedere keer aan twee willekeurige Heineken-medewerkers om de hoofdartikelen vooraf te lezen en een oordeel te vellen. Is het een leuk artikel, of haakten ze halverwege af? Deze maand geven Jetse Hiemstra (49), Opleidingsfunctionaris Heineken Nederland Supply, en Willeke Teeuwen (43), Logistic Co-ordinator Central Eastern Europe Central Back Office, Heineken International, hun mening. Lees mee! HEINEKEN NL MAGAZINE IS EEN UITGAVE VAN COMMUNICATIE HEINEKEN NEDERLANDS BEHEER VOOR ALLE MEDEWERKERS VAN HEINEKEN NEDERLAND EN VERSCHIJNT TIEN KEER PER JAAR HOOFDREDACTIE CEES BRINK, MAARTJE SNELLEN COÖRDINATIE EN ADVIES MIREILLE EVERS EN GERTENAAR TEKST ADVIES AAN DIT NUMMER WERKTEN MEE ELLEN VAN DALEN, MARIEKE ENTER, ANNEMARIE DE HAAS, COR HOSPES, RAQUEL MOURIK, BART SEVERENS FOTOGRAFIE MICHIEL VAN NIEUWKERK, JAN-DIRK VAN DER BURG, MATTMO CONCEPT DESIGN, WIM HOLLEMANS ART DIRECTION EN VORMGEVING MATTMO CONCEPT DESIGN. AMSTERDAM CONCEPT, EINDREDACTIE EN PRODUCTIE PROOF COMMUNICATION, AMSTERDAM DRUK DRUKKERIJ GROEN B.V., LEIDEN REDACTIEADRES REDACTIE HEINEKEN NL MAGAZINE, POSTBUS 530, 2380 BD ZOETERWOUDE, KAMER 2.416, Heinekennlmagazine@heineken.nl OPLAGE 5.500 EXEMPLAREN NIETS UIT DEZE UITGAVE MAG WORDEN OVERGENOMEN OF VERMENIGVULDIGD ZONDER VOORAFGAANDE SCHRIFTELIJKE TOESTEMMING VAN DE UITGEVER. Heineken nl magazine [o3]

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2005 | | pagina 3