[o2] Heineken nl magazine Dit is Heineken Nederland i Beste collega, Vijfduizend medewerkers, tientallen merken. Een handvol be- In dit eerste nummer van Heineken nl magazine worden drijfsonderdelen en verschillende vestigingen. Samen vormen onderwerpen belicht die de gemoederen flink bezighouden, we Heineken Nederland. En vanaf vandaag hebben we een Allereerst de supermarktoorlog. Die zorgde in menig directie- nieuw blad: Heineken nl magazine. Een blad dat met frisse blik kamer - ook de onze - voor flink wat hoofdbrekens, de ontwikkelingen binnen en buiten Heineken volgt, dat past bij Lees het artikel op pagina 4-7 en u begrijpt waarom. De andere het hedendaagse Heineken, dat recht doet aan ons karakter en hoofdartikelen gaan over Heinekens inspanningen om alcohol- onze trots, en dat schrijft over alles wat ons bezighoudt, dwars misbruik bij jongeren tegen te gaan en de onderhandelingen door de organisatie heen. Meer over het nieuwe blad staat in over de Heineken-CAO. het artikel op pagina 10-12. Daar leest u ook welke communica tieve veranderingen ons nog meer te wachten staan. Ik hoop dat het blad u bevalt en wens u veel leesplezier. Cees Brink Manager Communicatie Heineken Nederland

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken NL Magazine | 2005 | | pagina 2