V Tweede model BeerTender 25 jaar in dienst 37,5 jaar in dienst Onze inzet maakt het verschil! 0 Heineken 3 Leven in de Brouwerij - Nieuwsblad voor de Brouwerij Zoeterwoude Alle 'bierkratsessies' zijn inmiddels voorbij. Het is goed om toch nog in een notendop de drie belangrijkste jdjbrede - doelstellingen te de Top 3 in derfgtaeken ality Awards voor(^)4. 'iimer 1 voor 2005!^^ 14.0(jjjR)hl per oven de 70% in 2006 lijnen via een succesvolle Total Productive Zeer binnenkort zullen alle afgeleide doelstellingen voor de subunits en de stafafdelingen rondgestuurd en opgehangen worden. Hierbij voeren we het motto dat in de aanhef staat: 'Brouwerij Zoeterwoude Ster presta tie; Onze inzet maakt het verschil. Tevens zal in het bovenstaande motto in de Heineken-ster prominent het nummer 1 worden vermeld. Natuurlijk zullen we ervoor zorgen dat er maandelijks rapportage is, zodat iedereen kan bijhouden hoe de voortgang is. Ik wil jullie allemaal succes wensen met het behalen van de doelstellin gen. Het is namelijk relatief gemak kelijk om doelstellingen te verzinnen en er een artikeltje over te schrijven, maar het is hard werken om ze te realiseren. Zeer veel sterkte de komende jaren. Het zal niet altijd gemakkelijk zijn! Hein van Dort Misschien heb je hem al in de winkel zien staan, een tweede model van BeerTender. Krups en Heineken hebben dit nieuwe model onlangs geïntroduceerd. Door het grote succes van BeerTender, het thuistapsysteem van Heineken en Krups, komt de introductie eerder dan gepland. BeerTender wordt zeer goed ver kocht en gezien de grote vraag komt nu al een eenvoudiger model op de markt, wat reeds voor later in het jaar gepland was. Het nieuwe model heeft een geadviseerde introductie prijs van 199 euro. Het verse tapbier heeft dezelfde hoge kwaliteit omdat de vaatjes die in het nieuwe model passen, dezelfde zijn van het eerste model. Het apparaat heeft in tech nisch opzicht dezelfde kwaliteit. Het verschil is de uitstraling. Het nieuwe model is namelijk uitgevoerd in satijnzilver/grijs. Daarnaast heeft het eerste model een aantal controle lampjes, die het tweede niet heeft. Het nieuwe model is sinds eind april te koop in een aantal winkels. Zowel Heineken als Krups zijn zeer blij met het grote succes van BeerTender. Nauwelijks een maand na de intro ductie op 1 maart, is de bekendheid onder de doelgroep gestegen naar 99%. Ook veel winkeliers zijn tevre den over de verkoop. Speciaal voor Heineken-medewerkers Voor de Heineken-medewerkers die de BeerTender nog niet hebben aan geschaft: tot 18 juni bestaat opnieuw de mogelijkheid voor een speciale prijs het eerste, luxe model via het PUM te bestellen. Medewerkers die hem in de eerste bestelronde al via het PUM hebben besteld, kunnen niet voor een tweede keer bestellen. Kijk voor meer informatie bij nieuws op het BrowseHuis. Het nieuwe model BeerTender 1 juni 2004 V. Morais Colonne IA, ploeg E Binnenland J.J. Kroon Stortbier H. Taouil Colonne 51, ploeg E Export 2 juni 2004 F. Martinez Garcia Colonne IA, ploeg D Binnenland Nederland Supply

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Leven in de Brouwerij | 2004 | | pagina 3