Corporate Express Bestellen van kantoorartikelen 8 De redactie: Karin Jansen (Brouwen) tst. 6321, Frea Lodewijk (Bouw- Het redactieadres: Renske de Laat, BK 2.15, Z/Wou. E-mailadres: Leven in bureau HNS) tst. 6099, Renske de Laat (Lasswell Communication de Brouwerij. De inleverdatum: Het volgende nummer van Leven in de Events) tst. 7074 of 06-53346447, Manon van Veenendaal (Verpakken) Brouwerij verschijnt 24 maart 2004. Teksten en foto's kunnen tot en met tst. 7216, Carola Verkerk (Interne Dienst Bedrijf/BTD-UC) tst. 7221/6452. vrijdag 12 maart worden ingeleverd. O A Buhrmann Company Sinds eind november 2003 is de wijze waarop kantoorartikelen worden besteld, veranderd. Er is niet meer één centraal punt waar iedereen de benodigde artikelen kan bestellen of ophalen, maar per afdeling zijn bestelcoördinatoren aan gewezen. Deze coördinatoren kunnen direct bij de externe firma Corporate Express kantoorarti kelen bestellen. Een kostenbesparende werkwij ze, waaraan iedereen nog even moet wennen. Voorheen verzorgde de afdeling Document Services alle bestellingen bij Corporate Express en kon ieder een per e-mail de benodigde kantoor artikelen aan de afdeling doorge geven. Deze werden vervolgens een paar dagen later via de interne post bezorgd. En anders liep je even langs bij het Service Punt (voorheen Klan tenservice Document Services), waar de spullen vaak direct konden wor den meegenomen. Afdelings secretaresses zorgden er tevens voor dat er voldoende voorraad was waar van iedereen kon gebruikmaken. Deze werkwijze is veranderd. Bestellen werkt zo Als je kantoorartikelen nodig hebt, bestel je deze bij de bestelcoördina- tor van jouw eigen afdeling. Deze verzamelt alle binnengekomen bestellingen en kan direct bij Corporate Express - via internet - de kantoorartikelen bestellen. De bestel lingen komen als poststuk bij Heineken binnen en worden door Document Services via de interne post bij de bestelcoördinator afgele verd. En daar kun je dan je bestelling na twee tot drie dagen weer ophalen. Denk er dus vroegtijdig aan om kan toorartikelen te bestellen, want op het moment datje pennen of klad blokken op zijn, duurt het nog een paar dagen voor je ze kunt ophalen. Indien het om een kleine bestelling gaat, kan het soms iets langer duren. Er moet namelijk voor minimaal vijftig euro worden besteld bij Corporate Express, wat betekent dat de bestel coördinator moet wachten met be stellen tot hij of zij aan dat bedrag zit. Deze verandering levert voor Heineken een aanzienlijke besparing op in de directe en indirecte kosten. De kosten liggen zelfs twintig procent lager dan voorheen. Er wordt hard gewerkt aan het optimaliseren van deze nieuwe werkwijze. De bestelcoördinatoren op de Brouwerij DCS BNL+ Export M.A. Finger secretaresse tst. 6790 J.D. de Bruin-De Ridder secretaresse tst. 6790 D. van Kan-Schmidt secretaresse tst. 6519 Technische Dienst Y.J. Wilmot-Willemse secretaresse tst. 6497 F.W.T. Mourits administratief medewerker tst. 6513 Verpakken M.E. van Veenendaal secretaresse tst. 7216 S.M. van der Salm secretaresse tst. 7216 Bedrijfsleiding C.T.J. Heemskerk-Colijn management assistente tst. 7051 H. Spek-De Jong management assistente tst. 7051 OR Productie J. Broomans secretaris OR tst. 6585 BTD/UC C.A.M. Schonewille-Verkerk secretaresse tst. 6452 Subunit Brouwen C. Jansen medewerker Financial Control tst. 6321 Opleidingen C.A.M. Duivenvoorden medewerker Opleidingen tst. 7286 J.A.N. Vis medewerker Opleidingen tst. 7286 P&O Brouwerij/DCS N. Erades P&O medewerker tst. 6536 R. Frank P&O medewerker tst. 6636 Mocht je als bestelcoördinator vragen hebben over het bestellen, dan kun je contact opnemen met de afdeling After Sales van Corporate Express: 075-6590030. Heb je problemen met het internet bestelsysteem, bel dan: 036-5476835. ledereen kan de internetsite van Corporate Express, www.CorporateExpress.nl, bezoeken en op de digitale catalogus kijken welke producten in overleg met je bestelcoördinator kunnen worden besteld.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Leven in de Brouwerij | 2004 | | pagina 8