Gefeliciteerd Bert! Heineken tweede plaats in Intro Top 20 Intro Top 20 - 2002 Heineken 7 Leven in de Brouwerij - Nieuwsblad voor de Brouwerij Zoeterwoude Onze collega Bert Bastiaans is erin geslaagd om zijn eigen jeugdteam 'Rodenburg C3' (Leiderdorp) afgelo pen 5 mei naar een glorieus kam pioenschap te brengen. Deze over winning is niet zomaar tot stand gekomen. Al vele jaren is hij bezig om deze jonge voetballers naar een overwinning te coachen. Hij heeft hiervoor veel moeten laten. Met z'n team trainde hij twee keer per week en aangezien Bert in ploe gendienst werkt, kwam dit niet altijd even goed uit. Hij heeft er dus veel vrije dagen voor moeten opnemen. Vaak zoveel dat zijn vakantie erbij inschoot. Vrij nemen kon natuurlijk niet altijd en dan hoorden wij hem ook mopperen: 'de jongens zijn lek ker aan het trainen en ik loop hier maar te #?!@*%l'. Via dit stukje wil len wij Bert laten weten dat we trots op hem zijn en hem hartelijk felicite ren met het behaalde resultaat. Colonne 5, ploeg A Het hele team Foodmagazine, een maandblad voor het food- management in Nederland, heeft de beste intro ducties van het afgelopen jaar op een rijtje gezet: de Intro Top 20. En Heineken staat op de tweede plaats met de eenmalige verpakking van 250 ml. Nieuw is ook de compacte verpakking in plaats van een krat en de lichtere verpakking door het dunnere glas, en is daarmee wel degelijk een echte introductie. Heineken voegt hiermee waarde aan de categorie bier toe. De eenmalige 250 ml-fles werd in week 20 van 2002 geïntroduceerd en bereikte een gemiddelde weekomzet van 180 duizend euro. leder jaar wordt in opdracht van dit tijdschrift een onderzoek gedaan naar de beste introducties, gerang Artikel: Gemiddelde weekomzet tin euro's) schikt naar gemiddelde weekomzet. Zuivel en dranken blijken veruit de 1. Mona Verwenyoghurt 189.729 meest innovatieve categorieën te 2. Heineken 250 ml, eenmalig glas (12-pack) 180.336 zijn. Het supermarktassortiment 3. Fanta Exotic 170.356 kreeg dit jaar achtduizend nieuwe 4. Mediteraneas 157.125 producten die zij kon opnemen. 5. Barcardi Breezer Cranberry 150.085 Slechts enkele producten hiervan zijn 6. Coca-Cola Light Lemon 138.266 echt nieuw, de meeste hebben alleen 7. Senseo Crema Mocca Gourmet 136.759 een nieuwe verpakking, een nieuwe 8. Dubbelfris light 136.115 naam of zijn een tijdelijk actiepro 9. Friesche Vlag plastic fles eenmalig hersluitbaar 118.095 duct. De producten in de Intro Top 20 10. Hero Multifruit 102.807 zijn allemaal nieuw en een toevoe ging aan het bestaande assortiment 11. Iglo PZA Big 93.138 bij de supermarkten. 12. Vakult Light 92.720 13. Duyvis Tijger Africa Mix 89.905 Een echte introductie 14. Bref WC Duo Active 86.903 Het Heineken-flesje van 250 ml was 15. Friesche Vlag Breaker 86.862 nog even een punt van discussie. Er 16. Hertog Zuivelzacht 85.526 werd getwijfeld of het wel echt om 17. Campina plastic fles eenmalig hersluitbaar 83.507 een nieuw product ging. De fles is 18. Mona Vlaflip 83.437 namelijk geen vervanging van de sta- 19. Mona Dubbelpudding 82.962 tiegeldfles of het blikje, maar kent 20. Mickey's Avonturen 80.630 wel een nieuwe gebruikerservaring. Nederland Supply

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Leven in de Brouwerij | 2003 | | pagina 7