Wisseling van de wacht Verbouwing Bedrijfsrestaurant VAST r*, Vast en Zeker L Heineken 3 Leven in de Brouwerij - Nieuwsblad voor de Brouwerij Zoeterwoude De eerste maand van het nieuwe jaar zit erop. De kop is eraf, we kunnen er weer volop tegenaan. Het belangrijkste is uiteraard hoe de toekomst van HNS eruit zal zien. Hoe zorgen we ervoor, dat we onze klanten tevreden blijven stellen? Weten we trouwens wel precies wat onze klanten van ons verlangen? De tijd, dat commerciële collega's ons ver telden wat belangrijk is, ligt achter ons. Dit jaar zullen we dus zelf aan onze klanten moeten vragen wat belangrijk voor hen is. Dat de kostprijs van onze producten en services daarbij boven aan het wensenlijstje staat moge duide lijk zijn. Voor ons allemaal is het natuur lijk ook interessant te weten wat er nog meer belangrijk is. Zijn mix-containers belangrijk of niet? Moeten we POS- materiaal mee kunnen sturen? Hoe vaak mogen onze klanten kleine pro ducten bestellen? De beste manier om dat uit te zoeken is het aan de klant te vragen. Dat gaan we doen om vervol gens naast de beste prijs ook de beste service, die de klant vraagt, te leveren. Fred Holvast Renske de Laat is met ingang van 1 februari dit jaar de nieuwe coör dinator van Leven in de Brouwerij. Zij vervangt daarmee Esther Tops, die de afgelopen driejaar met veel ple zier voor ons blad heeft gewerkt. Renske is net als Esther afkomstig van Lasswell Communication Events in Waddinxveen. Heeft u kopij voor Leven in de Brouwerij, aarzel dan niet met haar contact op te nemen of langs te lopen. U kunt haar vinden in het Bedrijfskantoor, kamer 2.17. Renske is bereikbaar op toestel 7074 of via het mobiele nummer 06-53 34 6447. De redactie genoeg plaats voor alle artikelen, zodat er voor iedereen genoeg te eten is. Op som mige problemen hebben de medewerkers van het Bedrijfsrestaurant gerekend. Het meest bekende probleem is, dat een aantal colonnes en afdelingen tegelijk komt eten. Door deze gezamenlijke bin nenkomst, ontstaan bij het verstrekken van de maaltijd en bij het afrekenen ver tragingen. Gelukkig hebben de meeste hier geen moeite mee, ook al is wachten tijdens je pauze nooit leuk! Veel positieve reacties Ondanks de vele informatie voorafgaand aan de verbouwingen, is er een aantal medewerkers die helemaal niets van de verbouwing afwist. Negatieve reacties over veranderingen zijn er altijd, maar gezien de vele positieve, verloopt alles volgens plan. Voor de statistieken: 94 is op de hoogte van de verbouwing, 3 stond vreemd te kijken, 2 vroeg wat is er hier nu weer aan de hand en 1 had geen honger! Leo de Vogel, Bedrijfsrestaurant De verbouwing van het Bedrijfsrestaurant is in volle gang. De oude apparatuur is verwijderd en de nieuwe staat klaar om te worden geplaatst. Zolang deze werkzaamheden plaatsvinden, moet u nog gebruikmaken van de noodkeuken. Het was voor sommige even wennen, maar iedereen had al snel de juiste route gevonden. Ondanks de kleine ruimte is er Nederland Supply

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken - Leven in de Brouwerij | 2003 | | pagina 3