HEINEKEN-ACTIES TIJDENS WK 2006: Jet van der Steen VACATURES Deadline BHN18 |T| 'S-HERTOGENBOSCH NIEUWS Even voorstellen... Heineken, sponsor van de KNVB, komt het aankomende WK in Duitsland met een aantal ludieke acties. Ook op de brouwerij zal vanaf week 18 veel oranje te zien zijn: oranje decors op blikken, verpakt in oranje krimpfolie en flessen met oranje rugetiketten en kroonkurken. Het reclamebureau van Heineken heeft een slimme opvolger gevonden voor de befaamde Heineken Luidsprekerhoed. 'Hollands Geheime Wapen' is een ogenschijnlijk eenvoudig groen jagershoedje van hoge kwaliteit, fraai afgewerkt met een oranje band én een traditionele, maar wél oranje veer. De eenvoud van het hoedje blijkt echter een wassen neus, want via een ingenieus systeem ontpopt het hoedje zich tot een volwaardige luidsprekerhoed. Maar bij een jagershoedje horen ook speldjes. Van elk land dat aan het WK meedoet, gaat Heineken dan ook speldjes verkopen bij onder andere Kruidvat en Blokker. Zodra een land is verslagen, kan dat speldje op de hoed worden gespeld. De jagershoedjes zijn vanaf 22 mei verkrijgbaar bij aankoop van een elftal Heineken-blikjes in de retail of een elftal bier in Heineken cafés. BeerTender Ook BeerTender bereidt zich voor op het evenement met de introductie van een unieke BeerTender met een oranje outfit, die een beperkte oplage heeft. De outfit bestaat uit een afneembare oranje hoes en een oranje tapknop. De oranje BeerTender is vanaf 15 mei aanstaande verkrijgbaar bij elektroketens, -speciaalzaken en slijters en kost 149 euro na een 20 euro geld-terug-actie die geldt voor alle modellen. Paarden spelen een grote rol in mijn leven want ik ben getrouwd met Klaas die de kost verdient met het africhten van paarden. Zelfben ik ook actief in de paardensport. Wij brengen onze vakanties door op grote Jet van der Steen trad op 10 april j.l. in dienst als coördinator Milieu en Techniek bij Heineken 's-Hertogenbosch. Ik ben een echte Brabantse, geboren en getogen in Oss als dochter van een paardenhandelaar. Na mijn studie Natuur- Scheikunde ging ik bij de toenmalige overburen van Heineken, AMP-Holland B.V., aan de slag als supervisor Kwaliteitslab. Via een 'uitstapje' van 13 jaar waarin ik o.a. 8 jaar voor Fuji Photo Film in Tilburg werkte, kwam ik in 1998 als SHE manager terug bij AMP. Na de overname door Tyco Electronics verhuisde de productie naar China en bleef er alleen een marketing sales organisatie over. En dat is weinig interessant voor een SHE manager. Ik ben toen als 'zelfstandige' SHE consultant van start gegaan. Heineken werd een van mijn klanten. Het werken als consultant vond ik minder leuk dan wat ik daarvoor deed en toen onlangs de mogelijkheid er was om bij Heineken van start te gaan heb ik die gepakt. paardensport evenementen als de EK's, WK's en de Olympischespelen. Daar zijn wij uiteraard trouwe bezoekers van het Holland Heineken House. Er is immers altijd wel wat te vieren. De prestaties van de deelnemers of het feit dat je vakantie hebt! Nu ik voor Heineken werk zullen Klaas ik dit ook zeker in de toekomst blijven doen. Colonne Technicus Verpakken (2 ploegen) /Zoeterwoude De deadline voor BHN18 is donderdag 11 mei 2006. Kopij voor dit nummer kunt u mailen naar: G.Sman@Heineken.nl DUITSE JAGERSHOED EN BEERTENDER IN ORANJE OUTFIT KRUfS UITGAVE VAN HEINEKEN NEDERLAND

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken Brouwerij Nieuws | 2006 | | pagina 2