brouwerij 's-Hertogenbosch CHIPKNIP BETALEN BIJ HEINEKEN Heineken Premium Light Lager Beer nu overal verkrijgbaar in de USA nieuwsbrief voor medewerkers van de Bossche vestiging Afscheid van een redelijke fanaat' Project Future Live! Fiets naar je werk weer van start Eerste grote prijs Amstel Superpingels Friszoete verleiding.. Creatief met TapVat! Bedankt! De komende maanden wordt het betaalsysteem voor catering (restaurants en automaten) aangepast. Maaltijden en drankjes moeten dan worden afgerekend met een chipknip. Betalen met de personeelspas behoort dus binnenkort tot het verleden. De personeelspas blijft vanzelfsprekend wel gewoon dienst doen voor arbeidstijdregistratie (HeiTime) en toegangscontrole. De omzetting naar betaling met de chipknip levert een aantal voordelen op. Zo is het Chipknip-systeem veiliger omdat er intern geen contant geldstroom meer plaatsvindt. Daarnaast is het ook veel minder arbeidsintensief voor zowel de cateraar als onze eigen administratie. Gefaseerde overgang In 's-Hertogenbosch wordt eind maart een Chipknip oplaadpunt geplaatst. Eind april is dan de invoering van de Chipknip betalingen. Tot de datum van invoering kun je de oude opwaardeerzuilen voor de personeelspas blijven gebruiken. Daarna wordt de opwaardeerfunctie buiten gebruik gesteld. Voor de passen van externen en gasten geldt dat afwaarderen nog twee maanden na invoering mogelijk blijft. Saldo personeelskaart opmaken! Het advies is er voor te zorgen dat u op de invoerdatum geen saldo meer hebt staan op uw personeelspas. Gedurende één maand na de invoering is in ieder bedrijfsrestaurant nog één kassa open waar u nog kunt betalen met de personeelspas. Let op: PINpas (Giropas) Postbank Als u een PINpas (Giropas) van de Postbank hebt, bevat deze geen chipknip! Vraag in dat geval een chippas aan bij de Postbank. Dit duurt ongeveer twee weken. Voor deze aanvraag verwijzen we u naar je eigen Postbanküliaal of kijk op: www.postbank.nl. Meer informatie en de exacte invoeringsdatum volgen zo spoedig mogelijk. Meer dan de helft van al het bier wat verkocht wordt in de USA is Light bier. Maar geen enkel bier krijgt het predikaat Premium Light. Dit is de kans voor Heineken Premium Light, om de consument die nu gewend is lokaal Light bier te drinken, de overstap te laten maken naar het drinken van een geïmporteerd Light bier: Heineken Premium Light! Al sinds vorig jaar april verkoopt Heineken USA dit nieuwe product in vier grote steden om het uit te testen op deze groep consumenten. De commerciële resultaten mogen opzienbarend genoemd worden. In alle vier steden is Heineken Premium Light erin geslaagd nieuwe consumenten aan zich te binden maar bovendien zijn ook de volumes van ^ri het vertrouwde Heineken bier en Amstel jjÉ Light omhoog gegaan. Heineken USA is ervan overtuigd dat dit succes een vervolg krijgt. Heineken Premium Light is vanaf maart verkrijgbaar in de Horeca en vanaf april zowel in de Horeca als Thuisverbruik markt. Intussen hebben we al meer dan 50 miljoen flessen geproduceerd en verscheept. We wachten met zijn allen in spanning af wat heel de USA ervan vindt. Wiggert Deelen General Manager HNS nieuws 23 maart 2006 UITGAVE VAN HEINEKEN NEDERLAND. Wieckse Rosé is een heel lekker bier met de kleur van een mooie rosé en levendige sprankelende van een witbier. Carnaval ligt achter ons, maar dat betekent zeker geen einde aan de creativiteit. Het ziet ernaar uit dat er een tweede leven voor gebruikte TapVaatjes is weggelegd! Linsey Vlemmix bedankt iedereen die de enquete heeft ingevuld. Er zijn zoveel deelnemers dat de vragenlijst niet naar de huisadressen hoeft! hipknip Op woensdag 1 maart 2006 is Heineken Premium Light bier geïntroduceerd in heel de USA. Deze introductie is een belangrijke gebeurtenis in de geschiedenis van onze onderneming omdat het de eerste grote introductie is van een nieuw Heineken product in 133 jaar. Nederland Supply

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Heineken Brouwerij Nieuws | 2006 | | pagina 1