DRONK OP DE BEKER WINNAAR KRAAN LOOPT Tflfl^T flP KflflRRIRIfiFMT s^srsiS!K.K: WlKIJ UI I dUNUIu rttol DOELPUNT RECLAME SALES PROMOTION „VERSIERT" OW BIER VERKOOP AMSTEL T**V> llirnn IlIXnii^iniO rrrOT Hoewelde plaats om een biertje Het Delftsch Studenten Corps vier de onder de naam 'Corduroi' zijn 24ste lustrum met o.m. een Con cours Hippique. Voor een van de onderdelen stelde Amstel een grote beker beschikbaar, die werd uitge reikt door Amstel-directeur ir. R. van Marwijk Kooy. Na afloop van de wedstrijd deden ir. Van Marwijk Kooy en bekerwinnaar Jan Maathuis zich voor de spe ciale Amstel-tent te goed aan een koel glas bier. RMSTE] Helmond is de tweede Amstel- stad in Nederland en dat natuur lijk, omdat in deze Brabantse ge meente sinds juni 1965 de tweede vestiging van Amstel staat. Bijna net zo opvallend als het riante brouwerijcomplex aan de Church- illlaan is de immense lichtre clame op cafe 'De Brug', een mar kant punt aan de Zuid Willemsvaart in het hartje van de stad. Wie hier zowel overdag als 'snachts pas seert, zal onontkoombaar zijn oog richten op het metershoge glas, dat zonder ophouden gevuld wordt met dat prachtpils van Amstel, dat ook in Helmond rijkelijk vloeit. UHO I UI IXUUIIUII 11 I °P de Amsterdamse Stadionkade aan koordirigent Peter Dogger een uitbundige hulde werd gebrachl smaken. Hoogtepunt van de Amstel sport dag 1968 was zonder twijfel de voetbalwedstrijd tussen een team van Amstel-mensen en een elftal KRO-radio- en tv-medewerkers. De wedstrijd eindigde gelijk, maar Amstel won met strafschoppen ne men. Hiernaast zo'n moment: Am stel 's districtleider horeca P. Wij- ers schiet de bal onder het toe ziend oog Van o.m. KRO's Rene Sleven (1), Will Kaamer (2), Frits de Blaauw (3), Willibrord Fre- quin (4), Heinz Bor (5), Aad van den Heuvel (6), Otto Burm (7) en Piet Kaart (8). Hieronder in aktie Ad Langebent met Sjakie Schram plus mascotte als 'achtervangers'. jfigjjjKx AMSTEL /amstel\ 2 Voor de grote 'Botenshow' in het Noordhollands Kanaal tussen Alk maar en Koedijk riep afnemer Bloothoofd uit Koedijk de hulp in van onze afdeling Buitenreclame. Met een bijna 3 meter hoge reu- zenfles en een grote partij scheeps vanen, vlaggetjes en ander re clamemateriaal werd de vlet in korte tijd feestelijk opgetuigd. Het^ 'versieren' van dit scheepje is een van de tientallen activi teiten van onze afdeling Reclame Sales Promotion, die steeds onze afnemers ten dienste staat, wanneer deze ter ondersteuning van hun verkoopactiviteiten iets extra's willen doen. Het is een alom gewaardeerd onderdeel van de uitgebreide service, die Am stel haar afnemers biedt. Schroom derhalve niet om een beroep op hen te doen of om bij deze afdeling advies in te winnen.

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Amstel - Proost | 1968 | | pagina 2