houd van blond en dus ook van het pils van Amstel- bier om op te bouwen zo heerlijk, zo eerlijk, zo zorgzaam gebrouwen !- Alleen in de logo (de afsluitregel on deraan): „Amstel bier om op te bou wen, zo heerlijk, zo eerlijk, zo zorgzaam gebrouwen", wordt de lof van ons produkt gezongen. Lees deze zin eens hardop en u zult mer ken hoe prettig deinend de woorden zijn. In een gesprek met de heer G. J. Metze- laar, die bij het Reclame- en Adviesbureau PRAD de zaken van de Amstel Brouwerij behartigt en die ons het voorgaande ver telde, is ons gebleken hoeveel werk er ver richt moet worden voor de nieuwe cam pagne startklaar was. Wij hebben de overtuiging dat deze recla mecampagne zal doen verkopen. Nu al kunnen wij vaststellen, dat de Amstel Brou werij en haar produkt zich op imposante wijze voorstellen aan het Nederlandse pu bliek. leder die de advertenties ziet zal dit met ons eens zijn

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Amstel - Het Spongat | 1963 | | pagina 11