0000 0000 FBffl Q 0000 AMSTEL VERKOOPACTIE 1959 DE PUL WEER IN HET MIDDELPUNT Dit seizoen staan de Amstelpullen weer in het middelpunt van onze reclamecampagne. De pullen èn het wandbord, waaraan ze gemakkelijk kunnen worden opgehangen en toch voor direct gebruik gereed zijn. Maandenlang hebben enige Nederlandse bedrijven gewerkt om een flinke voorraad pullen te maken, die hun weg zullen vin den naar landgenoten die Amstel biet- drinken. De categorie van mensen die kunnen sparen voor waarde- merken is nu uitge breid. Niet alleen zij die Gold en pils drin ken, maar ook de gebruikers van Oud Bruin zullen achterop het flesetiket een rode hoofdletter A vinden. Twaalf van deze A- tjes met 95 cent geven recht op een Amstel- pul, waarbij men kan kiezen uit de pastel tinten crème, oud rose, lavendel, ivoor, zeegroen en azuur. Voor het wandbord behoeven geen waar- demerken te worden gespaard. Dit, van Fins berkehout ver- SPELREGELS 1959 Snij het etiket van een fles Amstel Gold, Pils of Oud Bruin van boven naar beneden middendoor. Knip de rode letter A uit, die op de achterzijde van het etiket is gedrukt. Plak twaalf van deze letters A op de adreszijde van een briefkaart. Plak naast de frankeerwaarde van 8 cent een postzegel van 50 en een van 45 cent en vul de kaart in volgens dit model: Zend hem .op en u ontvangt per omme gaande een Amstelpul. Wie meer dan één pul wil hebben, kan vaardigde wandbord, jat gedecoreerd is S met gerst- en hop- motieven, wordt fran co thuisbezorgd na ontvangst van 5,55 (per giro of post wissel). Hoe groot het succes van de actie 1959 zal zijn, is niet te voor spellen. Maar de er varingen van vorig jaar hebben ertoe ge leid dat een spe ciale afdeling op het hoofdkantoor is inge richt, die zich inten sief met de bestude ring van het verzend- probleem heeft bezig gehouden. Het resul taat hiervan is dat nu een waterdicht systeem is uitgedacht, waardoor aan de grootste stroom aanvragen het hoofd kan worden geboden. Prompte toezending van pullen en wandbord is nu gewaarborgd. DE RECLAME De reclame voor deze actie is grootscheeps. Regelmatig verschijnen grote pakkende advertenties in meer dan 140 dagbladen, waardoor drie miljoen abonnees en hun gezinnen worden bereikt. In de damesbladen, met ruim anderhalf miljoen lezeressen, komen annonces in (Lees verder op pag. 2) dat het eenvoudigste doen per aangetekende brief. Zoveel maal twaalf A'tjes op een vel papier plakken als men pullen wil hebben. De gewenste kleuren opgeven. Naam en adres in BLOKLETTERS erbij. Vijfennegentig cent in geld NIET IN POSTZEGELS bijsluiten voor elke aan gevraagde pul. In dit geval krijgt u de pullen tegelijk thuisbezorgd. AMSTEL BROUWER V POSTBUS 4444 auste-rpam-o KLecn. /voor. A?2:J- PROOST <Z9ZSrS7RAAT /5~ AHSTEL5TAD 1

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Amstel - Het Spongat | 1959 | | pagina 3