Slot van pag 2 Tot nu toe was er over het plan niet dan in een zeer beperkte kring gesproken. Maar nu de directie instemde moest het gehele publiciteitsapparaat achter de actie worden gezet. En daarvoor was natuurlijk de „goede gezindheid" van de afdeling pu bliciteit nodig. Misschien is dit wel won derlijk geformuleerd, maar men houde in het oog, dat de afdeling Publiciteit na tuurlijk ook had vooruitgezien en de no dige ideeën en plannen had klaar liggen om aan de directie te worden voorgelegd, teneinde haar fiat te verkrijgen. Op de kamer van de heer Kranenberg, met de gordijnen goed gesloten, is het pullen-plan ten overstaan van de heer Wij- develd ontvouwd. De heer Wijdeveld, ver antwoordelijk zijnde voor onze afdeling publiciteit, zegde spontaan al zijn mede werking toe en zo was de basis gelegd voor onze verkoop-campagne 1958. 3

Jaarverslagen en Personeelsbladen Heineken

Amstel - Het Spongat | 1958 | | pagina 5